Inteligencja sprzedaży bezpośredniej

Nowatorski system opierający się o budowanie i utrzymywanie więzi z klientem poprzez zrozumienie potrzeb i dostosowanie się do oczekiwań klienta. Cały program wynika z połączenia NLP czyli tzw. sprzedaży perswazyjnej i EQ czyli inteligencji emocjonalnej prowadzącej do utrzymywania stałych pozytywnych relacji.

Czego dowiesz się podczas szkolenia ? - program:

  • - rozpoznawanie potrzeb klienta poprzez odczytywanie niewerbalnego przekazu (wstęp do mowy ciała klienta) czy to możliwe?
  • - jak rozpocząć rozmowę z klientem?
  • - na co zwracać uwagę podczas rozmowy?
  • - jak kierować rozmową by poznać potrzeby klientów?
  • - jak radzić sobie z trudnymi klientami?
  • - jak radzić sobie z klientem o odmiennym charakterze i poglądach
  • - jak wywołać potrzebę u klienta?
  • - czego nie wolno robić dobremu sprzedawcy?
  • - jak domknąć transakcje sprzedażą?

Obrona przed manipulacjami sprzedażowymi

Zdajemy sobie sprawę z tego, że obecnie większość sprzedawców wyszkolona jest ze sprzedaży perswazyjnej opierającej swoje działania na „wymuszeniu” odpowiednich myśli i zachowań poprzez zastosowanie technik manipulacyjnych. Podczas szkolenia uczymy radzenia sobie z takimi osobami i odwracania sytuacji na swoją korzyść.

Czego dowiesz się podczas szkolenia ? - program:

  • – wstęp do manipulacji – jak to działa ?
  • – przykłady stosowania manipulacji w sprzedaży telemarketerów
  • – przykłady manipulacji stosowanych w mediach
  • – skrypt – czy istnieje zestawienie pytań i odpowiedzi pozwalających na ukierunkowanie myśli klienta?
  • – jak rozpoznawać gdy ktoś próbuje nami manipulować ?
  • – jak radzić sobie z blokowaniem myśli narzucanych przez sprzedawców
  • – sposoby na wytrącanie ze schematów sprzedającego

Zarządzanie w stylu coachingowym

Jak nam dobrze wiadomo w nowoczesnych przedsiębiorstwach nie ma szefa - jest lider! Innowacyjne przedsiębiorstwa skupiają się na wyłanianiu najmocniejszych stron pracownika i wykorzystaniu ich w taki sposób, by przynosiły jak największe korzyści. Pracownik staje się kapitałem, który przy odpowiednim wykorzystaniu przynosi wymierne korzyści.

Czego dowiesz się podczas szkolenia ? - program:

  • – czym jest coaching ?
  • – dlaczego coach nie może wskazywać rozwiązań ?
  • – jak rozpoznawać motywację pracownika?
  • – na co zwracać szczególną uwagę podczas doboru pracowników ?
  • – jak zbijać obiekcje związane z brakiem pewności siebie ?
  • – budowanie wizerunku przedsiębiorstwa
  • – wdrażanie nowego produktu i kreowanie jego wizerunku
  • – inteligentna sprzedaż CALL CENTER
  • – profesjonalny przedstawiciel handlowy – budowanie pozytywnego wizerunku
  • – dress code – wizerunek elementem sukcesu
  • – windykacja miękka dla handlowców
  • – negocjacje biznesowe
  • – projektowanie i planowanie własnej działalności gospodarczej
  • – badanie wiarygodności potencjalnego klienta